Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Moa Svensson - 11 maj 2010 09:12



godmorgon!

vilket skit väder man vaknade till idag.
regnet vräker ner här i arjeplog tråkigt enligt mig men det kanske istället
hjälper till att få bort all denna snö. det känns som att jag sett nog av det nu,
vintern har varit tillräckligt lång enligt mig. 
det råder dock delade meningar om den saken,
jörgen verkligen vägrar att ställa bort skotern för han ska köra i flera veckor till.
det är mitten på maj och folk sitter ute på isen och pimplar och kör skoter,
nej! det här känns inte bra!

studierna flyter på i rätt riktning och jag har

varvat det med att jobba lite dom senaste dagarna.
men i juli tar jag studieuppehåll för att enbart jobba istället, jag längtar!

hundarna lever och mår.
vi har hunnit med att träna en hel del lydnad
vilket är väldigt nyttigt då det snart nalkas tävling.
det är så underbart att säsongen har dragit igång igen.

nu måste jag fortsätta läsa då jag har tänkt hinna färdigt min läxa redan tills imorgon då vi får besök redan från torsdag.

hundarna klagar då absolut inte på all denna snö! 


moa maria svensson.


en studerande hundidiot som flyttade från storstaden för att leva ett liv på landet istället.

här har jag köpt ett hus som jag delar tillsammans med jörgen, hans dotter isabell och våra fyrbenta vänner, tuva & tellus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

senaste uppdatering.

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards