Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Moa Svensson - 5 maj 2010 16:13


idag jag har konstaterat att jag har två hundar som syns,
hörs och som kräver betydligt mer än vanliga hundar! 
det finns någon charm i det trots allt
och det är utan tvekan mina två absolut bästa vänner.
jag tror ingenting kan slå när sex bruna ögon tittar i varandra djupt.
det är om något kallar jag kärlek!


kärleken till en man är en sak,

kärleken till en hund - en helt annan.

jag blev så glad när jag kollade min mail imorse och läste

att jag kommit med på MH med tellus i slutet på maj, äntligen!
blir kul att se hur detta går men eftersom att jag redan vet att han har
alla bokstäver utom I och Q så spelar det egentligen ingen roll, charmtrollet där!

idag har jag försökt att plugga en hel del men jag tog

ett väldigt lång avbrott när ulrika dök för att dricka kaffe och snacka skit.
jag har även hunnit med att baka en sats havreflarn, yummi!

tänk att det redan är onsdag idag och snart är det helg igen,

veckorna går så fort så att man knappt hinner med men jag klagar absolut inte.

nu ska jag ta och börja med middagen och sedan gå ut på en underbar

långpromenad tillsammans med mina helt galna men underbara flattar.


        



moa maria svensson.


en studerande hundidiot som flyttade från storstaden för att leva ett liv på landet istället.

här har jag köpt ett hus som jag delar tillsammans med jörgen, hans dotter isabell och våra fyrbenta vänner, tuva & tellus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

senaste uppdatering.

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards