Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Moa Svensson - 6 maj 2010 19:24


det enda negativa med att solen börjat titta fram och att sommaren

snart är här är att det är ljust i princip dygnet runt.

detta stör min sömn och resulterar i att jag sover alldeles för lite.


jag somnar sist i familjen och vaknar först!

imorse vaknade jag pigg som en lärka av mig själv just före sex.

och det är ingen idé att försöka somna om när man är sådär pigg.

jag klev istället upp och gick ner för att göra småfrallor.


var väldigt uppskattat av resten av familjen att vakna till

nybakat bröd, te och mys. nåväl, blev en väldigt bra start på dagen i allafall!


jag har verkligen pluggat exakt hela dagen

och ger faktiskt mig själv en guldstjärna för alla fina studie resultat!


nu har jag precis kommit in från en långpromenad med hundarna i skogen,

vilket väder vi har idag. helt underbart!


nu har jag stängt igen böckerna för idag och vi ska precis

ta och cykla iväg till våra kära vänner för att dricka en kall öl och snacka lite skit,
det är jag värd!


på återseende!


        


moa maria svensson.


en studerande hundidiot som flyttade från storstaden för att leva ett liv på landet istället.

här har jag köpt ett hus som jag delar tillsammans med jörgen, hans dotter isabell och våra fyrbenta vänner, tuva & tellus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

senaste uppdatering.

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards