Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

mys lördag.

Av Moa Svensson - 8 maj 2010 09:26


det är verkligen skönt när man vaknar och känner sig sådär extremt utvilad.
jag var helt slut igårkväll när jag kom hem från jobbet så
det vart en tidig kväll, skönt och tack vare det är man pigg och glad idag!

lördag idag.
jag verkligen älskar lördagar.
jag ska väcka min älskade sambo på en liten stund,
efter det tänkte jag att vi skulle gå iväg på en riktigt lång promenad med hundarna.

helgen blir lugn i överlag.

jag har bestämt mig för att bara mysa, äta gott och ladda batterierna.
det kan verkligen behövas, för jag känner mig så slut i kroppen.

jag tänkte även försöka hinna med hundträning idag

men jag sparar det tills imorgon då jag och ida har bestämt
för att köra igenom varsitt lydnadspass med hundarna!
nu ska jag kila vidare, vi hörs.. 

 
 
Agneta

Agneta

8 maj 2010 16:53

Håller helt och hållet med dig, kika in hos oss så ser du vilken underbar dag vi haft!

Kram

/Agge

http://www..nogg.se/tyra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Svensson - 27 maj 2010 18:49


jag får nästan börja med att be om ursäkt för den ojämna uppdateringen. jag vet inte varför det blir så men jag glömmer helt enkelt bort att blogga. det verkar som att sommaren har kommit även till arjeplog i allafall efter dagens underba...

Av Moa Svensson - 11 maj 2010 09:12


godmorgon!vilket skit väder man vaknade till idag. regnet vräker ner här i arjeplog tråkigt enligt mig men det kanske istället hjälper till att få bort all denna snö. det känns som att jag sett nog av det nu, vintern har varit tillräckligt lång ...

Av Moa Svensson - 6 maj 2010 19:24


det enda negativa med att solen börjat titta fram och att sommaren snart är här är att det är ljust i princip dygnet runt. detta stör min sömn och resulterar i att jag sover alldeles för lite. jag somnar sist i familjen och vaknar först! ...

Av Moa Svensson - 5 maj 2010 16:13


idag jag har konstaterat att jag har två hundar som syns, hörs och som kräver betydligt mer än vanliga hundar! det finns någon charm i det trots allt och det är utan tvekan mina två absolut bästa vänner.jag tror ingenting kan slå när sex bruna ögon t...

Av Moa Svensson - 3 maj 2010 16:09


nu verkar det som att våren har kommit för att stanna.jag vill inte ha nå mera snö, nu jag längtar efter sommaren. varma sommarkvällar, spårning, lydnadsträning i allra högsta grad, en kall och och helt enkelt underbara mys-kvällar. imor...

moa maria svensson.


en studerande hundidiot som flyttade från storstaden för att leva ett liv på landet istället.

här har jag köpt ett hus som jag delar tillsammans med jörgen, hans dotter isabell och våra fyrbenta vänner, tuva & tellus.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

senaste uppdatering.

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards